۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
ترافیک پرحجم در آزادراه تهران - کرج؛ گشت ۴۵ اکیپ راهداری در راه های مواصلاتی استان تهران
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خبر داد

ترافیک پرحجم در آزادراه تهران - کرج؛ گشت ۴۵ اکیپ راهداری در راه های مواصلاتی استان تهران

تهران- مصدقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک پرحجم در آزادراه تهران - کرج خبر داد و گفت: ۴۵ اکیپ گشت راهداری به صورت شبانه روزی در حال کنترل وضعیت ترافیکی و ترابری جاده های استان هستند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت راه های استان تهران اظهار داشت: بر اساس سامانه های تردد شمار هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان تهران دارای ترافیک سبک و عادی است و فقط در آزادراه تهران- کرج شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

مصدقی با بیان اینکه راهداری استان تهران با ۴۵ اکیپ گشت راهداری به صورت شبانه روزی در حال کنترل وضعیت ترافیکی و ترابری جاده های استان است گفت: نیروهای راهداری در کل استان برای امدادرسانی به تصادفات احتمالی و حوادث غیر مترقبه مستقر هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از اجرای طرح زمستانی اداره راهداری خبر داد و بیان داشت: در این طرح ماشین آلات خاص برف روبی در حال آمادگی هستند و انبارهای شن و نمک و اکیپ های مخصوص این طرح نیز در حال آمادگی می باشند.

وی در ادامه عنوان داشت: لکه گیری و روکش آسفالت راه های استان تهران نیز در حال انجام است و در این زمینه ۱۴۰ هزار تُن آسفالت گرم در راه های استان مثل کمربندی رودهن، جاده قدیم تهران - قم، احمد آباد مستوفی و آزادراه تهران - ساوه استفاده شده و پس از تعطیلات نیز طرح منظر آیی راه های استان مثا آشکارسارزی مناظر برای کاربران که از چند ماه قبل آغاز شده به پایان خواهد رسید.

کد خبر: ۴۹٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha