۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی

افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی

تبریز- مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری استان به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

در این مرکز، نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با بخش تولید و صنعت مستقر شده‌اند و صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران می‌توانند به صورت غیرحضوری، مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه‌های اجرایی مطرح کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم افتتاح این مرکز از همدلی و صمیمیت بین بخش‌های دولتی و خصوصی استان ابراز خرسندی کرد و گفت: نتیجه این همدلی در عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نمود عینی یافته است.

محمدرضا پورمحمدی از اهتمام مسوولان امر برای راه‌اندازی مرکز فوریت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری قدردانی کرد و یادآور شد: این اقدام در سالی که به نام جهش تولید مزین شده است، اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی، پیام چنین اقداماتی به جامعه این است که رفع موانع تولید و حل مشکلات اقتصادی در اولویت مسوولان کشور قرار دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی متذکر شد: طبیعی است که جنگ اقتصادی هم مانند جنگ نظامی، تبعاتی داشته باشد و مهم این است که انتظارات و توقعات متناسب با شرایط جنگی باشد.

کد خبر: ۴۹٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha