۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع آذربایجان‌شرقی

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، حبیب امین‌زاده در جمع خبرنگاران هدف از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری را کاهش بروکراسی اداری، تسهیل ارتباط میان تولیدکنندگان و دستگاه‌های اجرایی و تسریع در تصمیم‌گیری‌های این بخش عنوان کرد و اظهار داشت: در این مرکز نیازمندی‌ها و مشکلات بخش صنعت و تولید شناسایی شده و به دستگاه‌ها منعکس می‌شود.

وی افزود: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر در این مرکز از طریق شماره تماس ۳۵۲۱۱۱۱۱ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیام‌های تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی همچنین در خصوص عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: تاکنون ۳۰۰ پرونده واحدهای صنعتی و تولیدی در این کارگروه بررسی شده و از نظر انباشت پرونده نیز کمترین پرونده را در سطح کشور داریم.

امین‌زاده همچنین از راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه قطعات مورد نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران استان به نمایش گذاشته شده و مخترعان و مبتکران می‌توانند برای تولید این قطعات که از خارج تأمین می‌شود با صنعتگران همکاری کنند.

کد خبر: ۴۹٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha