۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
مجتمع مسکونی اقشار آسیب پذیر شهر آوج به بهره برداری رسید

مجتمع مسکونی اقشار آسیب پذیر شهر آوج به بهره برداری رسید

قزوین- مجتمع مسکونی اقشار آسیب پذیر شهر آوج با حضور مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار،امروز یکشنبه همزمان با نهمین روز از دهه فجر که با  حضور هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، گونجی مدیرکل بنیاد مسکن و علیرضایی فرماندار آوج برگزار شد، ۱۶ واحد مسکونی مرتبط با افراد کم درآمد به بهره برداری رسید.

مسئولین به اعتماد سازی در بین جامعه اهمیت دهند

هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین نیز در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در دهه فجر امسال در قزوین گفت: دهه فجر فرصتی برای تجدید دوباره پیمان و عهد ما با ارزش های انقلاب اسلامی و پیدایش معنای مشترک دیگر است.

وی  خاطرنشان کرد: ارزش و معنای جمهوری اسلامی و مردم در گرو ارتباط متقبال این دوست و تا زمانی که مردم و مسئولین در کنار یکدیگر هستند ترسی از هیچ قدرتی نداریم.

استاندار قزوین افزود: امروز مسئولین وظیفه دارند اعتماد سازی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با حسن وظیفه و مسئولیت پذیری خود مردم را نسبت به نظام امیدوار کنند.

زاهدی عنوان کرد: مسئولین باید نقاط سوء ظن و ایجاد شبهه بین مردم و جمهوری اسلامی را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنند که یکی از این مسائل توجه به حقوق قانونی مردم است.

۱۶ واحد مسکونی اقشار آسیب پذیر به بهره برداری رسید

در پایان ۱۶ واحد مسکونی در ۸ بلوط دو طبقه با زیربنای ۹۰ متر مربع با تسهیلات روستایی و تسهیلات بانکی ساخته و در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گرفت.

همچنین طرح لاله ۲ در دو بلوک در یک طبقه با ۱۰۹۶ متر زیربنا هر واحد ۶۸ متر با آورده کمیته امداد ۳۰ میلیون تومان و ۲۰ میلیون وام روستایی در مساحت ۱۱۸۴ متر به مددجویان کمیته امداد آوج واگذار شد.

مجتمع پذیرایی و اقامتی شهر آوج افتتاح شد

در ادامه این مراسم مجتمع پذیرایی و اقامتی شهر آوج در زمینی به مساحت 5 هکتار و زیربنای سه هزار متر مربع  نیز با حضور مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

تاسیس این مجتمع پذیرایی و اقامتی برای 70 نفر از ساکنین این مناطق اشتغالزایی به همراه دارد و با 32 اتاق، 60 تخت اقامتی، فروشگاه ها، رستوران و مساجد  ساخته شده است.

کارخانه لبنیات شهرک صنعتی آوج کلنگزنی شد

در بخش دیگری از این مراسم کارخانه لبنیات شهرک صنعتی آوج با اشتغالزایی 20 نفره در منطقه کلنگ زنی شد.

این کارخانه در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و زیربنای 1 هزار و 500 متر مربع ساخته و پیش بینی شده است در مدت زمان 6 ماهه عملیات ساخت به بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار نیازداشته باشد.

مرکز دیالیز بهداشت و درمانی آوج به بهره برداری رسید

همچنین در پایان سفر یکروزه زاهدی استاندار قزوین به شهرستان آوج از یک مرکز دیالیز بهداشتی و درمانی در شهرستان آوج نیز بهره برداری شد.

به گفته مسئولین این مرکز دیالیز با استفاده از جدید ترین دستگاه های دیالیز در دنیا در 4 تخت برای بیماران این شهرستان تاسیس شده است و برای ساخت و تجهیز آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است که بخشی از این هزینه توسط یک خیر بخش سلامت تامین شده است.

کد خبر: ۴٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha