۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
ایمن‌سازی آزادراه تبریز- سهند ۱۱ میلیارد تومان هزینه دارد
فرماندار اسکو:

ایمن‌سازی آزادراه تبریز- سهند ۱۱ میلیارد تومان هزینه دارد

تبریز- فرماندار اسکو با اشاره به هزینه ۱۱ میلیارد تومانی ایمن‌سازی آزادراه تبریز - سهند اعلام کرد: عملیات ایمن‌سازی این طرح زیرساختی مهم در حال انجام است و پس از اتمام زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسکو، بابک رضی منش روز شنبه در یک گفت و گوی خبری با بیان اینکه آزادراه تبریز - سهند نقش بسیار مهمی در جهش توسعه سهند و کاهش بارترافیکی محور تبریز_آذرشهر خواهد داشت، افزود: اکنون در حال ایمن سازی پروژه از جمله نصب نیوجرسی، خط کشی و تابلوهای راهنمای مسیر هستیم.

وی با بیان این‌که طرح آزادراه تبریز_سهند در شرایط رکود در پروژه‌های عمرانی در سطح کشور به هیچ عنوان متوقف نشد، عنوان کرد: این پروژه به طور متوسط ماهانه بیش از سه درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نزدیک به ۵۳ درصد تملک مسیر در ۲.۵ سال گذشته انجام گرفته است.

وی با اشاره به عزم و اراده راسخ دولت در اتمام پروژه مهم آزاد راه تبریز_سهند با وجود تنگناهای مالی و تحریم‌های ظالمانه، گفت: آنان که امروز مغرضانه از تاخیر پروژه آزاد راه تبریز_سهند با وجود اتمام پروژه انتقاد می‌کنند، از اقدامات خود برای مردم سهند گزارش دهند.

رضی منش با بیان این‌که این پروژه با مشارکت دولت و بخش خصوصی اجرا شده است، اظهار کرد: سهم مشارکت دولت از پروژه فوق به طور کلی پرداخت شده و دلیل تاخیر در بهره برداری از آن فقط افزایش ایمنی مسیر، نصب علائم عمودی و افقی، تابلوهای راهنمای مسیر، نیوجرسی و گاردریل می باشد که با سرعت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ایمن سازی آزادراه ۲۰ کیلومتری تبریز - اسکو، همه  تقاطع‌های غیر مجاز ۷۰ متری مسدود و الزامات ایمن سازی از قبیل رنگ آمیزی جداول، علایم افقی و عمودی، تابلوهای راهنمای مسیر، ایستگاه‌های اتوبوس و ایمن سازی مسیرهای پیاده رو اجرایی خواهد شد.

وی یادآوری کرد: اجرای پروژه کنار گذر سهند به طول ۱۷ کیلومتر از اولویت‌های بسیار مهم ترافیکی شهر جدید سهند است که در صورت عدم اجرای آن و بهره برداری از آزاد راه تبریز- سهند مشکلات ترافیکی به داخل شهر سهند کشیده نخواهد شد.

کد خبر: ۴۹٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha