۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
۱۶ واحد صنعتی راکد خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

۱۶ واحد صنعتی راکد خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند

بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از تعیین تکلیف ۱۶ واحد صنعتی راکد و غیرفعال و بدهکار مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی؛ سیاوش وحدت گفت: به‌منظور تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد و بدهکار، هیئت حل اختلاف و داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تشکیل و پس از بررسی‌های لازم و دعوت از طرفین قرارداد تعداد ۱۶ پرونده در جلسه موردبررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از پرونده‌های مطروحه در جلسه دو مورد به دلیل عدم ارائه برنامه‌ریزی جهت ازسرگیری فعالیت فسخ قطعی شده و  تعداد ۱۴ مورد با برنامه زمان‌بندی ۹ ماهه جهت ساخت‌وساز و پرداخت بدهی معوقه خود اعطای مهلت شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که زمین دریافت کرده‌اند و اقدامی نسبت به تعهدات قرارداد ازجمله پیشرفت فیزیکی و پرداخت بدهی انجام ندهند بعد از اتمام مهلت قانونی اقدام به فسخ قرارداد و انجام مراحل قضایی و مسترد نمودن زمین و واگذاری آن واحد به سرمایه‌گذاران واقعی اقدام خواهد شد.

وحدت تأکید کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و تولید کالای ایرانی ، در این جلسه به تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی غیرفعال و بدهکار به‌منظور راه‌اندازی مجدد و انجام تعهدات و پرداخت بدهی، اعطای مهلت شد.

 

کد خبر: ۴۹٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha