۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحدهای تولیدی گلستان
معاون استاندار گلستان خبر داد:

افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحدهای تولیدی گلستان

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: طی یک هفته آینده مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری گلستان افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری گلستان، ابراهیم کریمی در رابطه با ترخیص کیسه‌های تسویه هوای کارخانه سیمان پیوند گلستان اظهار کرد: استاندار گلستان به اتفاق نمایندگان گلستان دیداری را با وزیر اقتصاد و صمت داشتند و در آن دیدارها بر موضوع ترخیص کیسه‌های تسویه هوای کارخانه سیمان تاکید شد.

وی با این توضیح که البته همزمان از حوزه قضایی از جمله دادستان شهرستان گالیکش با پیگیری در راستای همدلی و همگرایی اتفاق افتاد که منجر به مکاتبات متعددی از طریق استانداری شد و فرماندار هم پیگیری های خاص خود را داشتند، افزود: در نهایت با همدلی از اواخر هفته گذشته کارخانه سیمان پیوند فعالیتش را از سر گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: در این رابطه هم مسائل زیست‌محیطی و هم رونق اقتصادی را شاهد هستیم.
 
کریمی اظهار امیدواری کرد: انشالله یک روز برسد که این نیلکوه عزیز هم به این آرزویش برسد و سرسبزی و صنعت سبز از طریق این کارخانه به آن هدیه شود تا از این فضایی که در گذشته داشتیم بی‌نصیب نباشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدی که امروزه در حوزه تولید است انشاالله مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های واحدهای تولیدی استان و طرح‌های سرمایه گذاری طی هفته آینده با حضور مقامات عالی کشور در استان افتتاح می‌شود تا دیگر واحدهای تولیدی دغدغه خاطر و نگرانی حتّی در پاسی از شب هم نداشته باشند.
 
وی از رسانه ها و فضای مجازی هم که همچون سایر دست اندرکاران دغدغه داشتند و کمک کردند تا این واحد تولیدی به چرخه تولید بازگردد قدردانی کرد.

کد خبر: ۴۹٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha