۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
چند قیمتی شدن گوشت قرمز در بازار ناشی از دخالت دلالان است
استاندار قزوین:

چند قیمتی شدن گوشت قرمز در بازار ناشی از دخالت دلالان است

قزوین- استاندار قزوین با انتقاد جدی از چند قیمتی بودن کالاها در بازار استان گفت: چند قیمتی شدن گوشت قرمز در بازار قزوین ناشی از دخالت و سوء استفاده دلالان است که با جدیت برخورد خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استاندرای قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور اظهار داشت: برای کنترل قیمت‌ها، کمیته‌ای متشکل از سازمان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و استانداری برگزار شود و بعد از تصویب نهایی برخی اقلام از جمله مرغ و گوشت، احدی حق گران فروختن آن کالاها را نخواهد داشت و در صورت مشاهده نیز به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه کالاهای اساسی به هیچ عنوان نباید کوتاهی از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت بگیرد، افزود: وجود قیمت‌های متناقض کالاها در بازار به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با برنامه‌ریزی و مدیریت بر روند چنین مسایلی نظارت به عمل آورد.

استاندار قزوین یادآور شد: در حوزه جلوگیری از افزایش قیمت مرغ و گوشت در سطح استان و با توجه به تولید مناسب این نوع فرآورده‌ها در سطح استان، از امروز تا ثبات نهایی قیمت این اقلام، خروج آنها از استان ممنوع خواهد بود و در صورت اشباع بازار، تولید کنندگان می‌توانند اقدام به این کار کنند.

جمالی‌پور در ادامه از مدیران دستگاه‌های ذیربط خواست تا نسبت به رفع مسایل و مشکلات برخی اقلام از جمله گاز مایع، روغن و توزیع مناسب آنها در سطح استان اقدام فوری به عمل آورند

کد خبر: ۴۹٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha