۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
رئیس جمهور از قرنطینه خارج شود؛ گرانی‌های لجام‌ گسیخته دغدغه جدی مردم است
بدری در گفت‌وگو با بازار:

رئیس جمهور از قرنطینه خارج شود؛ گرانی‌های لجام‌ گسیخته دغدغه جدی مردم است

اردبیل- بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس استیضاح رئیس جمهور را حق قانونی و مسلم نمایندگان مجلس دانست و گفت: در این زمینه تردیدی وجود ندارد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: توهین به رئیس جمهور قابل قبول و پذیرش هیچ کس نیست و امر درست و منطقی به نظر نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد به رئیس جمهور منتخب مردم توهین کند اما سؤال و استیضاح مطابق قانون اساسی و آیین‌نامه مجلس جزو اختیارات نمایندگان به شمار می‌رود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در مورد استیضاح رئیس جمهور در مجلس یازدهم تصریح کرد: بهتر است رئیس جمهور با حضور در صحن علنی مجلس به سؤالات، چالش‌ها و ابهامات جواب بدهد تا نمایندگان نسبت به قانع شدن یا نشدن در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

بدری به گرانی‌های لجام‌ گسیخته در سال‌های اخیر و دغدغه جدی مردم و منتخبان آنها در مجلس اشاره کرد و افزود: اگر استیضاح رئیس جمهور نیز انجام شود این حق قانونی نمایندگان است و در آن تردید نکنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما امیدواریم با یک نگاه تعاملی بتوانیم مشکلات کشور را با همراهی دولت برطرف کنیم و ضرورت دارد رئیس جمهور از قرنطینه چند ماهه خارج شده و با حضور در صحن علنی مجلس به سؤالات و پرسش‌های مطرح شده پاسخ دهد.

کد خبر: ۴۹٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha