۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
تداوم پروازهای ایران به کشورهای آسیای مرکزی
مدیرعامل کیش ایر خبر داد

تداوم پروازهای ایران به کشورهای آسیای مرکزی

شرفبافی، مدیرعامل کیش ایر اظهار کرد: از ابتدای سال با شیوع کرونا، پروازها از مبداء تهران به شهرهای آلماتی قزاقستان، بیشکک قرقیزستان، تاشکند ازبکستان و دوشنبه تاجیکستان انجام شده و ادامه دارد.

به گزارش بازار، پروازهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به حوزه کشورهای آسیای مرکزی با محدودیت‌های ایام کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه می‌یابد.

فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر که مجری پروازهای اختصاصی جمهوری اسلامی ایران به حوزه کشورهای آسیای مرکزی در ایام کروناست گفت: از ابتدای سال با شیوع ویروس کرونا، پروازهای اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از مبداء تهران به شهرهای آلماتی قزاقستان؛ بیشکک قرقیزستان؛ تاشکند ازبکستان و دوشنبه تاجیکستان انجام شده و ادامه دارد.

شرفبافی در ادامه گفت: به دلیل قرنطینه شهرهای آسیای مرکزی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توانستیم ماهیانه یک پرواز از تهران به این شهرها را انجام دهیم و امیدواریم با امکانات محدودی که داریم این پروازها در آینده هر بیست روز یک بار انجام شود.

وی افزود: انجام پرواز در ایام کرونا با سختی‌های فراوان همراه است که این اقدام با همکاری ستادهای مقابله با کرونا؛ وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های دو کشور تاکنون صورت گرفته است.

مدیر اجرایی پروازهای اختصاصی ایران در ادامه گفت: خوشبختانه در این ایام، با این پروازها اتباع ایران واتباع مقصدهای پروازی که به دلیل ایام کرونا دور از وطن خود گرفتار و ماندگار شده بودند به کشورهای خود بازگشتند و همچنین، روابط دیپلماتیک ایران با این کشورها توسعه یافت.

کد خبر: ۴۹٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha