۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
ردپای دلالان در مسکن مهر/ افزایش سود وام واحدهای تحویل گرفته نشده به ۱۸ درصد
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ردپای دلالان در مسکن مهر/ افزایش سود وام واحدهای تحویل گرفته نشده به ۱۸ درصد

تهران- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برخی واحدها در دست دلالان مسکن مهر است که به امید گران تر شدن آن ها را نگه داشته اند، گفت: سود وام متقاضیان مسکن مهر که واحدشان را تحویل نگرفته اند از ۴ به ۱۸ درصد افزایش یافته است.

حبیب اله طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار بازار از افزایش سود وام متقاضیان مسکن مهر که برای دریافت واحدهای خود اقدام نکنند، خبر داد و افزود: تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر وجود دارد، که به طور کامل آماده واگذاری هستند، اما متاسفانه کسی برای تحویل گرفتن آن ها اقدام نمی کند.

وی گفت: این واحدها عمدتا در دست دلالان مسکن مهر است، که به امید گران تر شدن آن ها را نگه داشته اند و به همین دلیل نرخ سود وام آن ها از چهار به ۱۸ درصد افزایش یافت و علاوه بر آن اقدامات حقوقی توسط بانک مسکن علیه این افراد آغاز شده که اگر همچنان از تحویل واحدها خودداری کنند، در نهایت به توقیف واحدها منجر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه های مسکن مهر پرند عنوان داشت: به علت طولانی شدن ساخت مسکن مهر پرند برخی از متقاضیان واحدهایشان را واگذار کرده اند و چون نقل و انتقال رسمی صورت نگرفته آمار دقیقی از واگذاری ها در دسترس نیست.

طاهر خانی افزود: هم اکنون با هشت هزار نفر از مالکانی که واحدهایشان آماده تحویل است تماس گرفته شده و اطلاع رسانی ها انجام و تسهیلات نیز به آنها تعلق گرفته است که باید کارت قسط دریافت کنند که هنوز این مورد اجرا نشده است.

کد خبر: ۴۹٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha