۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
۱۸۶۰ پروژه نیمه تمام در آذربایجان‌شرقی وجود دارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

۱۸۶۰ پروژه نیمه تمام در آذربایجان‌شرقی وجود دارد

تبریز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر ‌در مجموع، یک‌هزار ۸۶۰ پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که یک‌هزار و ۱۰۰ مورد از این تعداد، مربوط به پروژه‌های جاری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، جواد رحمتی امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به تبیین پیشرفت فیزیکی مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان پرداخت و با اشاره به افتتاح بزرگراه تبریز- سهند در آینده نزدیک، اظهار داشت: در حال حاضر ‌در مجموع یک‌هزار ۸۶۰ پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که یک‌هزار و ۱۰۰ مورد از این تعداد، مربوط به پروژه‌های جاری است.

وی با بیان اینکه در واقع ۷۶۴ پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد، گفت: در هفت سال گذشته و همه ساله به‌صورت میانگین بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه با مشارکت و همکاری دولت و بخش خصوصی در استان اجرا شده است.

رحمتی همچنین با اشاره به توقف اجرای پروژه بزرگراه تبریز-سهند در سال ۹۶، یادآور شد: این پروژه نهایتاً از سال ۹۷ و با اهتمام جدی دولت و به شکل مشارکتی ۶۰ به ۴۰ به بخش خصوصی واگذار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی: افزود: در زمان تحویل پروژه، بیش از پنج کیلومتر از مسیر تملک هم نشده بود که خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از مشکلات رفع شده و این پروژه از پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۱۰۰ درصدی برخوردار است.

کد خبر: ۴۹٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha