۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
قم پیشروترین استان در طرح اقدام ملی مسکن است
مدیرکل راه و شهرسازی قم:

قم پیشروترین استان در طرح اقدام ملی مسکن است

قم - صبوری، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: قم در حوزه تأیید متقاضیان، واریز وجه و تأمین زمین در طرح اقدام ملی جزو استان‌های پیشتاز و پیشرو است.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل راه و شهرسازی قم‌، حسن صبوری اظهار داشت: در محدوده پردیسان قم ۳۱ هکتار از اراضی در قالب هشت طرح به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص داده شده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر تمامی پروژه‌ها به مرحله اجرایی و پیشرفت فیزیکی مناسب برسند.

وی ادامه داد: زمان تحویل پروژه از شروع تا اتمام حدود ۲ سال زمان پیش بینی می شود که طرح ۱۸۰ واحدی دهلاویه زیتون ۶ تا پایان دولت دوازدهم تحویل متقاضیان منتخب خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی قم‌ با بیان این که بیش از ۲ هزار متقاضی تاکنون واریز وجه داشتند، گفت: براساس مصوبه شورای مسکن استان قم، مبلغ واریز و آورده اولیه متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن استان طی دو مرحله و مبلغ ۶۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اعلام این که سرعت و پیشرفت احداث طرح مسکن به آورده متقاضیان بستگی دارد، خاطرنشان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی در مراحل ساخت برای واریز به موقع آورده خود اقدام نمایند تا طرح در موعد مقرر تحویل داده شود.

صبوری در ادامه قم را پیشروترین استان در طرح اقدام ملی مسکن دانست و یادآور شد: تاکنون مبلغ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال توسط متقاضیان به حساب طرح اقدام ملی مسکن قم واریز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم‌ تصریح کرد: با الحاق اراضی ۶۳ هکتاری محدوده بلوار آیت الله بروجردی به طرح اقدام ملی موافقت شده است و در آینده از ظرفیت این اراضی در راستای تولید مسکن استفاده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: به زودی مراسم قرعه کشی اتصال متقاضیان به پروژه‌های طرح اقدام ملی استان انجام می‌شود.

کد خبر: ۴۹٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      1 1
      پیامک آمده برای واریز مرحله دوم ولی حساب مسدود هست چطور واریز کنیم؟