۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
لزوم نظارت گسترده بر توزیع مناسب نهاده‌های طیور در همدان
معاون استاندار همدان:

لزوم نظارت گسترده بر توزیع مناسب نهاده‌های طیور در همدان

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان بر لزوم نظارت دقیق و گسترده بر نحوه توزیع مناسب نهاده‌های طیور در همدان تاکید کرد و گفت: توزیع مناسب نهاده های طیور در قیمت تمام شده مرغ تولیدی موثر است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی همدان؛ ظاهر پورمجاهد در بازدید از کشتارگاه‌های طیور در همدان گفت: مسئولین استانی باید در راستای تنظیم بازار مرغ که مصرف کننده و تولید کننده هر دو نفع ببرند تلاش کنند.

وی گفت: در این راستا توزیع مناسب نهاده‌های طیور در قیمت تمام شده مرغ تولیدی بسیار مؤثر بوده و ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید نظارت‌های گسترده‌تری بر روند توزیع نهاده‌ها و قیمت گذاری محصولات تولیدی انجام داده و دستگاه‌های متولی با موارد تخلف برخورد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان بر انجام اقدامات مؤثر دستگاه‌های اجرایی بر حمایت از تولید و رعایت حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد و افزود: نظارت کارشناسان دامپزشکی بر افزایش کیفیت استحصال مرغ کشتاری استان همدان حائز اهمیت است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان نیز هدف از این بازدید را بررسی شرایط انجام کشتار، نحوه انجام بازرسی‌های بهداشتی محصولات تولیدی و بررسی نحوه ساماندهی بازار مرغ استان همدان دانست.

محمودرضا رسولی افزود: سالن‌ها و تأسیسات موجود و نحوه انجام کشتار و بازرسی‌های بهداشتی بر روی محصولات تولیدی بازدید شد.

وی گفت: در راستای ارتقا کیفیت بهداشتی مرغ‌های استحصالی از کشتارگاه و تأمین سلامت مصرف کنندگان از دو کشتارگاه ماکیان و پربال ملایر بازدید به عمل آمد.

کد خبر: ۴۹٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha