۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
بزرگ‌ترین عرضه داخلی بورس انرژی رقم خورد

بزرگ‌ترین عرضه داخلی بورس انرژی رقم خورد

دادور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بورس انرژی از سوی این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار، محمدعلی دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به اینکه با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک خواهیم کرد گفت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به سبب مقیاس تولید و تنوع فرآورده نقشی تعیین کننده در بازار دارد و با عرضه ۱۴۰ هزار متریک-تن نفتای سبک توانستیم روزی تاریخی را در بورس کشور رقم بزنیم.

وی افزود: تا به حال این حجم از فرآورده در رینگ داخلی به فروش نرسیده بود و امیدواریم همچنان شاهد درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان پالایشی کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه داد: این عرضه تاریخی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد ارزش افزوده بیشتر و جلوگیری از خام فروشی صورت پذیرفت، چرا که نفتای سبک خوراک پتروشیمی‌های کشور است و می‌تواند با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک کند.

دادور گفت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اکنون جایگاهی راهبردی در توازن انرژی کشور و منطقه ایفا می‌کند و ما این وعده را به مردم شریف ایران می‌دهیم که علی‌رغم ایجاد شرایط ویژه به سبب شیوع ویروس کرونا، از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد جهش در تولید استفاده کنیم.

کد خبر: ۴۹٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha