۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
۳ مجتمع بین‌راهی در زنجان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۳ مجتمع بین‌راهی در زنجان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان، گفت: سه مجتمع بین‌راهی در استان زنجان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی زنجان، امیر ارجمند گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و همزمان با گسترش شیوع این بیماری سه مورد پلمب، دو مورد اخطار پلمب و سه مورد نیز اخطار شفاهی در بازرسی از تاسیسات و مجتمع‌های بین‌راهی استان انجام شد.

وی اظهار کرد: در نتیجه نظارت و بازرسی های انجام شده طی مهرماه امسال، سه مجتمع بین راهی در زنجان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، با بیان اینکه استان زنجان ۲۲ مجتمع خدماتی‌رفاهی فعال در جاده‌های اصلی و منتهی به شهرهای توریستی دارد، اظهار داشت: با گسترش شیوع کرونا در روزهای اخیر، نظارت و بازرسی بر واحدهای خدماتی در سطح استان تشدید شده است.  

ارجمند از ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی و تورهای گردشگری تا اطلاع ثانوی در این استان خبر داد و گفت: بنا بر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، برپایی چادر در پارک‌ها و نزدیکی ابنیه تاریخی استان نیز ممنوع است.

وی افزود: متأسفانه در روزهای اخیر و با شروع فصل پاییز، شاهد اوج‌گیری مجدد کرونا در استان هستیم، به همین دلیل تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی نیز، یک هفته دیگر تمدید شده است.

کد خبر: ۴۹٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha