۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک گلستان در تقویم نمایشگاهی شمال کشور قرار می‌گیرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک گلستان در تقویم نمایشگاهی شمال کشور قرار می‌گیرد

گرگان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از قرار گرفتن نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان در تقویم نمایشگاهی شمال کشور طی سال‌های آتی خبر داد.

حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برگزاری نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان، فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های این صنایع در عرصه‌های داخلی بود از این‌رو دومین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان گلستان را در دهه فجر امسال (از ۱۷ لغایت ۲۰ بهمن) برگزار کردیم.

وی افزود: در این دوره نمایشگاه، ۶۲ واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان، هشت دستگاه دولتی خدمات رسان بخش صنعت و ۱۶ شرکت مشاور کسب و کار در زمینه‌های مختلف بازاریابی و صادرات، بورس، فرابورس، حقوقی، حسابداری، سیستم‌های مدیریت کیفیت و شرکت‌های مدیریت صادرات حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعتی استان است، ادامه داد: قراردادن نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط گلستان در تقویم نمایشگاهی شمال کشور، برگزاری دوره‌های بعدی  نمایشگاه طی سال‌های آتی و استفاده از ظرفیت سایر واحدهای صنعتی فعال و دارای محصولات خاص استان‌های مشاور از برنامه‌های آتی برگزاری این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: دعوت از  هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی جهت بازدید از نمایشگاه، اطلاع‌رسانی گسترده در سطح کشور به خصوص استان‌های همجوار، زون بندی موقعیت استقرار بنگاه‌ها بر مبنای گروه‌های صنعتی در نمایشگاه از دیگر برنامه‌هاست که در سال‌های آتی اجرا خواهیم کرد.

خلیل زاده با یادآوری اینکه دومین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان گلستان شامگاه یکشنبه (۲۰ بهمن) به کار خود پایان می‌دهد، خاطرنشان کرد:  دعوت از مقامات کشوری مرتبط با حوزه صنعت، برگزاری سمینارهای آموزشی مختص صنایع کوچک و متوسط و اختصاص فضا برای صنایع کوچک و متوسط خارج شهرک‌ها و نواحی صنعتی از دیگر برنامه‌هایی است که در دوره سوم برگزاری این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

کد خبر: ۴٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha