۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
 سقف تسهیلات اشتغال روستایی ۱۵ میلیارد تومان است
معاون کارآفرینی وزارت تعاون:

سقف تسهیلات اشتغال روستایی ۱۵ میلیارد تومان است

ساری- معاون کارآفرینی وزارت تعاون سقف پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را ۱۵ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این تسهیلات به طرح های مدرن و نو پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی منصوری شامگاه چهارشنبه در ستاد اشتغال روستایی استان مازندران در سالن شماره یک استانداری به پرداخت یارائه دستمزد و بیمه به کارفرمایان اشاره و اضافه کرد: اعتبار اجرای طرح یارانه دستمزد و بیمه به کارفرمایان تامین شده است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه به کارفرمایان در قابل جذب نیروی کار ۳۰ درصد دستمزد یارانه پرداخت می شود، افزود: به کارفرمایان در صورت برگشت کارگران به کار، یارائه دستمزد و بیمه پرداخت می شود.

منصوری با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در کشور سقف این تسهیلات را ۱۵ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این تسهیلات به طرح های نو در زمینه های گلخانه و دامی پرداخت می شود. 

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز تاکین اعتبار برای رفع نقدینگی چندواحد بزرگ صنعتی در استان شد و گفت: تکمیل پایانه های صادراتی کشاورزی و صنعتی از جمله نیازهای استان است.

وی با اظهار اینکه مازندران در تولید مرکبات و برنج در کشور سرآمد است، بازاریابی را از جمله مسائل فراروی تولیدات اشاره کرد و گفت: همچنین باید فراوری محصولات راهبردی و استراتژیک استان برنامه ریزی و هماهنگی کرد.

کد خبر: ۴۹٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha