۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
اختصاص ۱۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز اول و دوم پروژه دامغان – معلمان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خبر داد

اختصاص ۱۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز اول و دوم پروژه دامغان – معلمان

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه پروژه راه دامغان معلمان در سه فاز در دست اجرا است، گفت: ۱۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز اول و دوم این پروژه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری شامگاه چهارشنبه در بازدید از کارگاه عمرانی ساخت قطعه دوم محور دامغان-معلمان ضمن بیان اینکه قطعه اول این پروژه در حال حاضر با پیشرفت ۲۱ درصدی و قطعه دوم نیز با پیشرفت حدود ۳۰ درصدی در حال اجرا است، اظهار داشت: ۱۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز اول و دوم این پروژه اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سه فاز در دست اجرا است، بیان کرد: قطعه‌های اول و دوم در دو مسافت ۵۵ کیلومتری در حال ساخت است که هرکدام به ترتیب ۶۴ و ۱۱۴ میلیارد تومان اعتباردارند.

ضرورت تسریع در اجرای پروژه باند دوم محور دامغان - معلمان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه محور دامغان-معلمان، مسیر استراتژیک و شاهراه ارتباطی چند استان است، افزود: تسریع در اجرای باند دوم این‌ محور، امری ضروری است و محور دامغان- معلمان به دلیل اینکه مسیر ارتباطی چند استان است، تردد بسیار بالایی در این  مسیر انجام می‌شود.

فخری با اشاره به اینکه این منطقه یکی از نقاط حادثه‌خیز در سطح جاده‌های استان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی و بهره‌برداری از قطعه‌های در حال آماده‌سازی این مسیر باید به‌سرعت انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات پیش روی پروژه توسط پیمانکار، مجری طرح و مسئولین متولی امر بررسی و احصاء شود، یادآور شد: در کمترین زمان ممکن به‌منظور رفع مشکلات و تسریع درروند اجرای پروژه، راهکارهای عملیاتی ارائه شود.

کد خبر: ۴۹٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha