۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان روستای حسینان دامغان پرداخت می‌شود
معاون عمرانی استاندار سمنان:

۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان روستای حسینان دامغان پرداخت می‌شود

دامغان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در راستای رفع برخی از مشکلات اهالی روستای حسینان دامغان ۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود، گفت: مشکلات اهالی این روستا به‌سرعت توسط دهیار و شورای روستا پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات روستای حسینان دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه مشکلات اهالی این روستا به‌سرعت توسط دهیار و شورای روستا باید پیگیری شود، اظهار داشت: در راستای رفع برخی از مشکلات اهالی روستای حسینان دامغان ۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت از راه‌اندازی واحد کارگاهی در روستای حسینان دامغان حمایت می‌کند، تصریح کرد: متقاضیان برای راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه رشد و توسعه همه‌جانبه در این روستا یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این راستا است، افزود: با توسعه و رونق کارگاه‌های تولیدی گامی مؤثر در مسیر رشد اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه برداشته می‌شود.

فخری بابیان اینکه مشکلات مناطقی همچون سرکویر با بازدید میدانی و حضور در منطقه و با بررسی و رسیدگی از نزدیک، قابل‌رفع است، خاطرنشان کرد: بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های حوزه راه و سایر موارد در این منطقه انجام شد که محور دامغان-معلمان یکی از نیازهای بسیار جدی منطقه سرکویر است که توسط پیمانکار در حال اجرا است.

وی تسریع درروند اجرای این پروژه را ضروری دانست و گفت: اعتبارات بسیار خوبی تخصیص‌یافته و اقدامات مطلوبی در این منطقه در حال انجام است، برق و آب‌رسانی به این منطقه نیز بااعتبار بسیار مطلوبی در دست اقدام است.

کد خبر: ۴۹٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha