۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
۷۷۷ دستگاه خودروی عمومی در منطقه همدان گازسوز شدند
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

۷۷۷ دستگاه خودروی عمومی در منطقه همدان گازسوز شدند

همدان - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از شتاب گرفتن دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در استان همدان خبر داد و گفت: ۷۷۷ دستگاه خودروی عمومی در منطقه همدان گازسوز شدند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: امروزه یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوای شهرهای بزرگ توجه به ایجاد تنوع فرآورده‌های موجود در سبد سوخت بوده که در این راستا تلاش‌های انجام شده و ادامه دارد.

وی استفاده از گاز طبیعی فشرده به دلیل قیمت ارزان و همچنین دسترسی آسان که حاصل توسعه گازرسانی به عمده شهرهای کشور است را رویکرد مناسبی برای برون رفت از معضل مصرف فزاینده بنزین، کنترل آلودگی هوای شهرهای بزرگ و کاستن از فشار اقتصادی وارده به اقشار کم درآمد دانست.

روستایی اضافه کرد: با تمهید زیرساخت‌های لازم و انجام تبلیغات وسیع رسانه‌ای با هدف ترغیب و تشویق دارندگان وسایل نقلیه عمومی به استفاده از تسهیلات گاز سوز کردن رایگان خودرو، اقدامات خوبی در استان همدان محقق شده و از ابتدای اجرای طرح از اواسط بهار سال جاری شاهد استقبال شهروندان برای دریافت این خدمات بوده‌ایم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان عنوان کرد: از مجموع هشت کارگاه مجاز برای تبدیل سوخت در استان همدان، دو کارگاه واجد شرایط و موفق به دریافت مجوز گازسوز کردن خودروهای عمومی شدند که از همان آغاز با نظارت فنی دیگر دستگاه‌های ذیربط فعالیت خود را رسماً کلید زدند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۱۵ دستگاه خودروی عمومی با کیت گذاری و نصب مخزن استاندارد قابلیت سوخت گیری گاز طبیعی علاوه بر بنزین را دارا می‌شوند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان آخرین آمار خودروهای گازسوز شده استان همدان را ۷۷۷ دستگاه اعلام کرد و گفت: در بازه زمانی ۵۰ روزه اخیر تعداد ۳۱۸ دستگاه خودروی پلاک عمومی رایگان گازسوز شده که در قیاس با مدت زمان شروع اجرای طرح تا شهریور ماه گذشته شاهد رشد ۴۰ درصدی در این بخش هستیم.

کد خبر: ۴۹٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha