۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
مردم به شایعات درباره مضرات لبنیات توجه نکنند
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شرکت صنایع شیر ایران «پگاه»:

مردم به شایعات درباره مضرات لبنیات توجه نکنند

تبریز- مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» از مردم خواست به شایعات پیرامون مضرات لبنیات توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا طهماسبی پور امروز در سومین شورای ارتباطات صنایع شیر ایران در محل کارخانه شیر پگاه آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه برخی افراد به بهانه حمایت از محیط زیست و گیاه‌خواری، سلامت مردم را مورد هدف قرار می‌دهند، گفت: بدن همه انسان‌ها به کلسیم نیاز دارد و شیر بهترین تامین‌کننده کلسیم است.

طهماسبی‌پور متذکر شد: سن پوکی استخوان‌ها در زنان به ۴۰ سالگی رسیده است و متاسفانه باواین روند در حال گسترش بیمارستان‌ها هستیم.

وی ابراز داشت: کلیپ‌هایی به زبان انگلیسی با کپشن‌های فارسی در فضای مجازی منتشر می‌شود که اخبار دروغ را به خورد مردم می‌دهند ولی در مقابل اصحاب رسانه اقدامی برای شفاف‌سازی این موضوعات نمی‌کنند و به همین منظور سلامت مردم مورد هدف بدخواهان قرار می‌گیرد.

 مدیر روابط عمومی و روابط بین‌المللی صنایع شیر ایران با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم تراکم قوی در بین دانش‌آموزان داشته باشیم باید به موضوع توزیع شیر رایگان در مدارس توجه کرد، افزود: باید بودجه این طرح را از هر جای که شد تامین کرد و در قانون نهادینه کرد.

وی در خصوص افزایش قیمت‌ها گفت: ما افزایش قیمت داشتیم ولی افزایش درآمد نداشتیم که خودمان نیز از بابت افزایش قیمت‌ها ناراحت هستیم ولی صنایع شرکت ایران در این موضوع وخیم اقتصادی نه تنها اخراجی نداشت بلکه جذب نیرو هم داشتیم تا بیشتر از این بر کارگران فشار وارد نشود.

کد خبر: ۴۹٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha