۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
سود هر سهم «ونیرو» ۱۰ هزار درصد افزایش یافت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم «ونیرو» ۱۰ هزار درصد افزایش یافت

شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳۲۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳ ریال اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری نیرو با سرمایه ثبت شده ۹ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۲۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۰ هزار و ۵۶۷ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی زیان انباشته پایان دوره را مبلغ ۸۰ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود ونیرو در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۳ ریال و سود خالص را ۳۰ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در دوره یاد شده، با افزایش ۲ هزار و ۸۰۱ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال به ۴ هزار و ۴۱۵ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲ هزار و ۸۷۲ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال محاسبه شد.

ونیرو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۳۹۴ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵ هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۳ هزار و ۴ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت شرکت سرمایه‌گذاری نیرو طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۱۹۶ میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۹٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha