۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
۱۳۱ فقره جواز احداث ساختمان در نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

۱۳۱ فقره جواز احداث ساختمان در نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد

سمنان- آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان بابیان اینکه ۱۳۱ فقره جواز احداث ساختمان در نواحی صنعتی استان صادرشده است، گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

حسن آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با تأکید بر لزوم توسعه نواحی صنعتی و رونق تولیدات داخلی در سمنان اظهار داشت: در شش ماه ابتدای سال جاری ۱۳۱ فقره جواز احداث ساختمان در ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی استان صادرشده است.

وی بابیان اینکه این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۷۸ فقره جواز در ۲۷ هکتار از اراضی نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی استان صادرشده بود، خاطرنشان کرد: صدور گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه در این مدت ۲۹ فقره گواهی پایان کار در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان صادر شد، افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۰ مورد بود.

آل‌بویه گفت: کل اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در ۱۹ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شش هزار و ۸۸۴ هکتار است و سه هزار و ۸۰۴ هکتار در فاز عملیاتی قرار دارد و دو هزار و ۵۶۸ هکتار زمین صنعتی زمین صنعتی واگذارشده است.

کد خبر: ۴۹٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha