۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
 ساخت ۱۵ نیروگاه تولید پراکنده برق در مازندران
مدیرعامل برق منطقه ای مطرح کرد:

ساخت ۱۵ نیروگاه تولید پراکنده برق در مازندران

ساری - مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با بیان اینکه در ساخت و بهره برداری از نیروگاه های تولید پراکنده رتبه اول کشور را داریم گفت: ۱۵ نیروگاه تولید پراکنده در استان احداث شده است.

حسین افضلی در گفتگو با خبرنگار بازار، ظرفیت ۱۵ نیروگاه تولیدپراکنده برق را ۲۵۰ مگاوات بیان کرد و گفت: در بخش ساخت و بهره برداری از نیروهای تولید پراکنده در کشور رتبه او را دارا هستیم

وی با بیان اینکه دو نیروگاه مولد مقیاس کوچک با سرمایه گذاری چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در استان در حال ساخت است، گفت: این نیروگاه ها با حمایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در دست ساخت است.

افضلی ظرفیت نیروگاهی در استان را تاکنون بیش از سه هزار و ۷۵۰ مگاوات بیان کرد و گفت: در حال حاضر شبکه برق استان به شبکه استان های مختلف و ترکمنستان متصل است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با بیان اینکه ۱۵۲ استگاه مختلف ۶۳، ۲۳۰ و ۴۰۰ کیلوولت در مازندران وجود دارد، گفت: در سال جاری بیش از چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه انتقال و فوق توزیع برق در استان افتتاح شده است.

وی با اشاره به ساخت دو نیروگاه در نوشهر و نکا گفت: دو واحد ۱۶۰ مگاواتی در نکا و ۱۵۰ مگاواتی در نوشهر در دست ساخت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان شمار پروژه های اجرا شده در بخش انتقال و فوق توزیع همزمان با دهه فجر را ۱۳ پروژه با اعتبار سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر: ۴٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha