۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
توان تولید ۲۰۰ هزار تن روغن مایع در زنجان وجود دارد
استاندار زنجان:

توان تولید ۲۰۰ هزار تن روغن مایع در زنجان وجود دارد

زنجان- استاندار زنجان، با بیان اینکه استان توان تولید روغن مایع را دارد، گفت: یک واحد تولیدی استان ظرفیت و توان تولید ۲۰۰ هزار تن روغن مایع را در سال دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا زنجان در محل استانداری، برلزوم نظارت از واحدهای صنفی و خدماتی در استان تاکید کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن وتجارت با همکاری اصناف و تعزیرات حکومتی بازرسی از اصناف را به دقت مورد توجه قرار دهند. 

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه تولید ماسک به خودکفایی رسیده است، اظهار کرد: این استان درخصوص ماسک اشباع شده است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان مرغ به اندازه کافی وجود دارد و مشکلی نیست، گفت: مرغ در استان با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود و نسبت به سایر استان‌ها چهار هزار تومان اختلاف قیمت دارد. 

حقیقی با بیان اینکه واحد تولیدی روغن نباتی جهان درزمینه تولید روغن مایع توانایی دارد، ابراز کرد: این واحد تولیدی ظرفیت و توان تولید ۲۰۰ هزار تن روغن مایع را در سال دارد. 

وی با بیان اینکه زنجان درخصوص گندم تا دو سال آینده مشکلی ندارد، افزود: این استان در تولید گندم خودکفا بوده و به اندازه کافی ذخیره شده است. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از واحدهای صنفی و خدماتی استان پایین آمده است، تاکید کرد: باید علت کاهش رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مورد توجه و بررسی قرار گیرد. 

حقیقی یادآور شد: صدا و سیما و رسانه‌ها در خصوص فرهنگ سازی زدن ماسک و آموزش‌های پیشگیری از کرونا در استان اقدامات خوبی را انجام دادند.

کد خبر: ۴۸٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha