۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
نرخ بیکاری کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ به میانگین کشوری می‌رسد
استاندار کرمانشاه:

نرخ بیکاری کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ به میانگین کشوری می‌رسد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه طبق برنامه نرخ بیکاری استان در سال ۱۴۰۰ به میانگین کشوری می‌رسد، گفت: سند اقتصاد مقاومتی رونق تولید و اشتغال در استان تدوین شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه  با اشاره به تدوین سند اقتصاد مقاومتی رونق تولید و اشتغال در استان کرمانشاه افزود: امیدواریم که با این اسناد بتوانیم سالانه ۳ درصد نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم و تا سال ۱۴۰۰ نرخ بیکاری استان را به میانگین کشوری برسانیم.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: در صورتی که بخواهیم نرخ بیکاری استان را یک درصد کاهش دهیم باید ۷ هزار شغل در کرمانشاه ایجاد کنیم.

وی گفت:  در ایام دهه فجر امسال در استان کرمانشاه بالغ بر ۱۳۶۲ پروژه با اعتبار ۱۰ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

استاندار کرمانشاه یکی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و یادگارهای امام (ره) را محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: در سال ۹۲ به حدود ۲۰۹ روستا گازرسانی صورت گرفته و از آن زمان تا سال ۹۸ حدود ۱۳۳۲ روستا عملیات گازرسانی شکل گرفته است؛ یعنی از ۲۳ درصد به ۷۱ درصد رسیده است و مبالغی را که دولت در این مدت صرف هزینه گازرسانی به روستاها کرده حدود ۱,۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بوده است.

این مدیر ارشد استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۶۶۲ روستا در دست اقدام است و در ایام دهه فجر امسال عملیات گازرسانی به ۱۱۲ روستا به بهره برداری رسیده است.

کد خبر: ۴٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha