۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
همه مدارس شهری و روستایی آذربایجان شرقی به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی:

همه مدارس شهری و روستایی آذربایجان شرقی به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

تبریز- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم اجرای هوشمندسازی مدارس در شرایط کرونایی گفت: تا پایان سال جاری همه مدارس شهری و روستایی استان که امکان ارائه سرویس اینترنت پرسرعت در آنها وجود دارد، به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، محمد فرزاد در خصوص جزییات مربوط به پروژه هوشمند سازی مدارس در شهرستان بناب به خبرنگاران افزود : طی اقدامات صورت گرفته در شهرستان بناب، سرویس های اینترنت ADSL به همراه مودم و یا بدون مودم به ۶۳ مدرسه روستایی و ۵۷ مدرسه شهری در این شهرستان که تاکنون فاقد سرویس اینترانت یا سرویس ADSL  بودند، بصورت دو سال اتصال رایگان داده شده است.

وی همچنین افزود : سرویس اینترنت ADSL بدون مودم به مدرسه های روستایی و شهری شهرستان بناب که قبلا دارای سرویس هایی مانند ADSL یا اینترانت به همراه مودم بوده اند، اعطا شده است و  سرویس قبلی آنها به توپولوژی مورد نظر تعریف شده و دو سال اتصال رایگان برقرار شده است.

وی در مورد سرویس های مودم همراه اول و ایرانسل هم اعلام کرد: این سرویس در چهار مدرسه روستایی در شهرستان بناب که فاقد امکان ADSL بوده اند و دارای پوشش یکی از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل بوده اند، برقرار شده است.

وی افزود: سرویس مودم های وب در یک مدرسه روستائی بناب که دارای پوشش های وب بوده به همراه ۲ سال اتصال رایگان برقرار شده است.

کد خبر: ۴۸٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha