۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
نیروگاه های بادی ۱۶۳ مگاوات برق مورد نیاز زنجانرا تامین می کنند
مدیرعامل شرکت نیروی برق زنجان:

نیروگاه های بادی ۱۶۳ مگاوات برق مورد نیاز زنجانرا تامین می کنند

زنجان - مدیرعامل شرکت نیروی برق زنجان گفت: ۱۶۳ مگاوات از انرژی برق مورد نیاز استان از محل نیروگاه های بادی تامین می شود.

بهمن الله مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه  شرکت برق منطقه ای زنجان استانهای زنجان و قزوین را تحت پوشش قرار می دهد، گفت: شرکت توزیع برق استان ۹۰ پست اتصال و فوق توزیع دارد و این شرکت در مسیر ترانزیت انرژی شمال غرب کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۶۳ مگاوات از انرژی برق مورد نیاز زنجان از محل نیروگاه های بادی تامین می شود، اظهار کرد: بالغ بر هفت مگاوات هم از نیروگاه‌های خورشیدی استفاده می کنیم.

اله مرادی با بیان اینکه ضریب بار شرکت برق منطقه‌ای بسیار بالا است، گفت: صنعت برق زنجان از سه بخش تولید، توزیع و انتقال تشکیل‌شده و قبل از انقلاب و در سال ۵۷ پیک‌بار مصرفی ۲۰ مگاوات بود.

مدیرعامل شرکت نیروی برق زنجان، تصریح کرد: بعد از انقلاب صنعت برق توسعه خوبی داشته و بعد از انقلاب تحولات بسیار خوبی در  صنعت برق استان اتفاق افتاده است.

اله مرادی افزود: این شرکت انتقال و فوق توزیع استان های قزوین و زنجان را تحت پوشش قرار داده و سال ۵۷ در بخش تولید برق نیروگاهی در این دو استان وجود نداشت.

وی یاد آورشد: پایدارترین زیرساخت های برق در استان زنجان  بعد از انقلاب مستقر شده است.

کد خبر: ۴٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha