۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
۶۱۰ میلیون تومان برای توسعه جنگلها در زنجان پیش بینی شد
مدیرکل منابع طبیعی زنجان:

۶۱۰ میلیون تومان برای توسعه جنگلها در زنجان پیش بینی شد

زنجان- آقاجانلو، مدیرکل منابع طبیعی زنجان گفت: طرح توسعه جنگل با نهال در سال جاری در منطقه هزاررود به مساحت ۱۱۰ هکتار اجرا می شود و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار برای این منظور پیش بینی شده است.

خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طرح توسعه جنگل با نهال در سال جاری در منطقه هزاررود به مساحت ۱۱۰ هکتار اجرا می شود، گفت: برای امسال حدود ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار به منظور توسعه جنگل با نهال در استان زنجان پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: توسعه فضای سبز و جنگل‌کاری به روش‌های مختلف انجام می‌شود و یکی از راهکارهای توسعه فضای سبز در استان، مربوط به توزیع نهال در نهاستان کوشکن است. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان با بیان اینکه در طول سال حدود دو میلیون اصله نهال در نهالستان کوشکن زنجان تولید می‌شود که ظرفیت خوبی برای توزیع نهال است، گفت: پروژه ها و قراردادهای مربوط به اعتبارات صندوق توسعه ملی نسبت به سال گذشته نظام مندتر شده است.

آقاجانلو تاکید کرد: مقوله فضای سبز از اهمیت زیادی برخوردار است، به گونه‌ای که یکی از شاخص‌های ارزیابی برای امر توسعه، برخورداری از فضای سبز است.

وی گفت: شهرستان‌های خرمدره، ماهنشان و ابهر بیشترین سهم جنگل‌کاری در استان زنجان را دارد. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان، ابراز کرد: در سال جاری توسعه جنگل ها در دستور کار جدی منابع طبیعی و آبخیزداری استان است. 

کد خبر: ۴۸٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha