۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در سمنان
سرپرست شرکت گاز سمنان خبر داد

اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در سمنان

سمنان- سرپرست شرکت گاز سمنان از اجرای رایگان طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف کاهش مصرف گاز و انرژی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا اعوانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه اجرای رایگان طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود، بیان کرد: کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف گاز در سطح استان در این طرح پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ملی  اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری را دنبال می کند، افزود: کاهش مصرف گاز و جلوگیری از هدر رفت انرژی مهمترین محور این طرح ملی است.

سرپرست شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: شرکت  ملی گاز به منظور جلوگیری از اتلاف در مصرف گاز طرح مذکور را در سراسر کشور اجرا می‌کند که امیدواریم در سطح استان نیز به تحقق کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز که در این طرح هدفگذاری شده برسیم که البته این امر مستلزم همراهی و همکاری مردم است.

اعوانی خواستار همکاری مردم با عوامل شرکت گاز در اجرای طرح شد و گفت: اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب که با اجرای تمهیدات فنی سه بخش عملیات بهسازی موتورخانه‌ها محسوب می‌شود.

وی گفت: مشمولان این طرح شامل مشترکانی با مصرف میانگین گاز بیش از دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب در سال‌های ۹۷ و ۹۸ هستند که این افراد می بایست به سامانه شرکت ملی گاز ایران به آدرس Nigc.ir مراجعه و با کلیک بر روی منوی بهینه سازی موتورخانه‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا در این طرح مشارکت داشته باشند.

کد خبر: ۴۸٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha