۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد
استاندار ایلام:

۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شده است، گفت: این استان در زمینه اعطای تسهیلات حمایتی از آسیب دیدگان کرونا در کشور اول است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: ۱۳۶ میلیارد تومان درخواست تسهیلات کرونا در ایلام ثبت و تاکنون از این میزان، ۹۰ میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی گفت: استان ایلام با اختلاف بالا در اعطای تسهیلات حمایتی از آسیب دیدگان کرونا در کشور اول است.

استاندار ایلام اظهار کرد: به تازگی در دیدار با وزیر صمت مجوز ۵۰ میلیارد تومان اضافه بر سهم دیگر استان ها در تسهیلات تبصره ۱۸ برای استان جذب شده است.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: اتفاقات خوبی که امروز در حوزه های مختلف امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و در بخش‌هایی متنوعی چون نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی و آب و خاک و جنگل، راه و... افتاده صرفا عملکرد دولت نیست بلکه حاصل وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسئولان بوده که منتج به این هم افزایی شده اشت.

وی افزود: مسئولان استان هیچ گاه منکر وضعیت آمار بالای بیکاری جوانان و تحصیلکردگان در استان نبوده ایم اما نباید مجموعه زحمات کارگزاران نظام در رفع مشکلات مردمی را با نوع نگاه شخصی و بعضا جناحی زیر سئوال برد.

استاندار ایلام شرایط امروز کشور را خاص عنوان کرد و گفت: امروز هم در شرایط سخت تحریمی و کرونایی هستیم به طوریکه دشمنان‌ نظام و کشور حتی با دارو و درمان به صورت ظالمانه ای برخورد کرده اند و در این شرایط جنگ اقتصادی و روانی همه باید ید واحده‌ در رفع مسائل و مشکلات بوده و در صف تقابل با دشمن در کنار هم باشیم.

کد خبر: ۴۸٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha