۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
نقش‌آفرینی بانک‌های استان بوشهر در اشتغال افزایش یابد
استاندار بوشهر:

نقش‌آفرینی بانک‌های استان بوشهر در اشتغال افزایش یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: بانک‌ها می‌توانند نقش مهمی در توسعه اقتصادی داشته باشند و باید نقش‌آفرینی بانک‌های استان بوشهر در اشتغال افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه رونق تولید و اشتغال در استاندرای بوشهر اظهار داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی در ارتباط با بانک‌ها است و همکاری در این زمینه نقش مهمی در توسعه اقتصادی خواهد داشت.

وی به برخی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر بر اثر شیوع کرونا اشاره کرد و ادامه داد: بانک‌ها باید همکاری لازم را برای فعالیت و خروج از رکود در این واحدها داشته باشند.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری در استان بوشهر تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود بانک‌های استان همکاری لازم را برای تکمیل این طرح‌های نیمه‌تمام داشته باشند.

وی تکمیل سدهای نیمه تمام استان را یکی از اولویت‌های مهم دانست و بیان کرد: باید تلاش شود که مشکلات این پروژه‌ها از جمله سد باغان توسط نظام بانکی حل شود.

گرواند از رفع مشکلات طرح های اقتصادی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان در کارگروه ملی خبر داد و اضافه کرد: تصمیماتی در سطح ملی برای واحدهای تولید بزرگ اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص پنج میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات استانی بانک رفاه به شرکت آب منطقه ای افزود: در این راستا باید بانک‌های ملت و صادرات نیز همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۴۸٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha