۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
تغییر ساعتی قیمت‌ها در بازار؛ دولت بازار را به حال خود رها کرده است
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس:

تغییر ساعتی قیمت‌ها در بازار؛ دولت بازار را به حال خود رها کرده است

اردبیل - بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: متاسفانه این روزها با افزایش ساعتی اجناس و کالاها در بازار مواجه هستیم به طوری که این مسئله سبب شده است تا عملاً بازار و قیمت‌ها به حال خود رها شود و در این زمینه نیاز است هر چه سریع‌تر برنامه‌های اساسی برای کنترل بازار مبنای کار قرار گیرد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: متاسفانه این روزها با افزایش ساعتی اجناس و کالاها در بازار مواجه هستیم به طوری که این مسئله سبب شده است تا عملاً بازار و قیمت‌ها به حال خود رها شود و در این زمینه نیاز است هر چه سریع‌تر برنامه‌های اساسی برای کنترل بازار مبنای کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: بانک مرکزی برای کنترل قیمت ارز نیاز است لوایح دو فوریتی را ارائه دهد تا بتوانیم با جلوگیری از خسارت‌ها شرایط مناسبی را در سطح جامعه فراهم کنیم که این موضوع برای ما بسیار مهم و اساسی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: افزایش قیمت‌های سرسام‌آور و نیز قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی یک بحران جدی برای کشور ما است در حالی که این کشور خود تولیدکننده است چرا باید تا این اندازه افزایش قیمت به وجود آید به طوری که تمامی اقشار جامعه چه ضعیف و چه قوی برای تأمین اقلام مورد نیاز با مشکلات اساسی مواجه شده‌اند.

بدری ادامه داد: در این میان قیمت پایه اقلام داخلی نیز هر روز بیشتر از گذشته با افزایش چشمگیری مواجه می‌شود به طوری که قیمت هر کیلوگرم فولاد و میگلرد ۱۵ هزار تومان در بازار رسیده است و تمامی این مسائل از مواردی هستند که به قیمت تمام شده مصالح و خانه‌های مسکونی که نیاز اساسی یک خانواده است دامن می‌زند که اگر هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدام نشود تبعات جبران‌ناپذیری در انتظار ما خواهد بود.

وی اظهار کرد: انتظار ما از رئیس بانک مرکزی برای کنترل قیمت بازار این است که برای حل این مشکلات چاره اساسی اندیشیده و با مجلس تعاملات و همکاری‌های لازم را داشته باشد تا بتوان برای حل مشکلات موجود در این زمینه اقدامات لازم و اساسی را مبنای کار قرار داد.

کد خبر: ۴۸٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha