۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
۲۷۰۰ انشعاب غیر مجاز برق در استان زنجان جمع آوری شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

۲۷۰۰ انشعاب غیر مجاز برق در استان زنجان جمع آوری شد

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان،در خصوص جمع آوری انشعابات غیر مجاز برق در استان زنجان، گفت: طی سال جاری بیش از دو هزار و ۷۰۰ انشعاب غیر مجاز برق در استان شناسایی و جمع آوری شده است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بیش از ۴۵۵ هزار مشترک برق در استان زنجان وجود دارد، گفت: در مجموع ۱۱ روش پرداخت برای قبوض الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه  شرکت توزیع برق با اپراتورهای تلفن همراه قرار داد بسته و هزینه ارسال پیامک بر عهده شرکت توزیع برق است، اظهار کرد: با حذف قبوض برق، ارسال صورت‌حساب حذف نمی‌شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان،گفت: سالانه در استان زنجان بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار قبض صادر می‌شود و این امر باعث شده در طول سال از قطع ۱۹۶ اصله درخت جلوگیری و ۱۸ هزار تن کاغذ صرفه‌جویی می‌شود.

علیزاده در خصوص جمع آوری انشعابات غیر مجاز برق در استان زنجان، گفت: طی سال جاری بیش از دو هزار و ۷۰۰ انشعاب غیر مجاز برق در استان شناسایی و جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه در راستای مقابله بامعضل برق‌های غیر مجاز و تجاوز به حرائم و تاسیسات بیشترین انشعاب‌های غیر مجاز در مناطق روستایی و شهرک‌های اقماری انجام می‌گیرد، درخواست کرد: رسانه‌ها نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص استفاده از برق غیر مجاز در استان زنجان فرهنگ سازی لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، ابراز کرد: سالانه تعداد زیادی انشعاب غیرمجاز برق در مناطق مختلف استان زنجان جمع‌آوری می‌شود و این برق غیر مجاز معضل اساسی شبکه‌های توزیع برق است.

کد خبر: ۴٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha