۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
تغییرات قیمت طلا در بازارهای جهان

تغییرات قیمت طلا در بازارهای جهان

با افت و خیز ملایم قیمت طلا در برخی بازارها، معاملات آتی طلا در ایالات متحده دو دهم درصد کاهش نشان می‌دهد، ‌ با این حال این بازار تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری در این کشور قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، طلای اسپات با ۱۹۰۰.۲۱ دلار در هر اونس تغییر کمی داشت. معاملات آتی طلای ایالات متحده با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۹۰۲.۹۰ دلار رسید. نانسی پلوسی، روز یکشنبه گفت که اختلافات با دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور در مورد بسته گسترده برای ویروس کرونا همچنان وجود دارد، اما خوش بین است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری در ۳ نوامبر، قانون تصویب شود.

قیمت طلا در معاملات اولیه آسیا در روز دوشنبه نزدیک سطح اصلی ۱۹۰۰ دلار در هر اونس ثابت بود که با انتظارات بسته محرک جدید ایالات متحده قبل از روز انتخابات پشتیبانی می شود. دارایی های بزرگترین صندوق قابل معامله در بورس و پشتیبانی طلا در جهان، با افت ۰.۲۷ درصدی به ۱۲۷۲.۵۶ تن در روز جمعه رسید.

کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده اعلام کرد دلالان مواضع صعودی خود را در قراردادهای طلا و نقره کمکس در هفته منتهی به ۱۳ اکتبر کاهش دادند. نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۴.۲۰ دلار در هر اونس، پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۸۶۲.۰۹ دلار و پالادیوم با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۳۳۸.۹۹ دلار رسید.

کد خبر: ۴۸٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha