۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
طرح بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌های مسکونی و تجاری در اردبیل اجرا می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

طرح بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌های مسکونی و تجاری در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل- مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از آغاز طرح بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌های مسکونی و تجاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار اسماعیلی صبح دوشنبه در جلسه اجرای طرح بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌های مسکونی و تجاری در محل شرکت گاز اردبیل اظهار داشت: اجرای این طرح هیچگونه هزینه‌ای بر مشترکان نداشته و به صورت رایگان سه اقدام مهم شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضدرسوب موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی توسط شرکت گاز انجام می‌شود.

وی این اقدام را در راستای صرفه‌جویی در مصرف گاز و حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی برای نسل‌های آینده برشمرد و گفت: با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری، قریب به ۱۰ درصد در مصرف گاز هر مشترک صرفه‌جویی می‌شود که این اقدام ملی علاوه بر کاهش هزینه‌های گاز مصرفی برای خانوار، منجر به صیانت از نعمت گاز طبیعی برای آیندگان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل از آغاز طرح بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌های واحدهای مسکونی و تجاری خبر داد و گفت: مشترکان خانگی و تجاری گاز طبیعی در سطح استان که دارای موتورخانه مرکزی هستند می‌توانند با مراجعه به سایت طرح بهینه‌سازی مصرف موتورخانه‌ها به نشانی www.goc.nigc.ir  درخواست خود را ثبت کنند.

اسماعیلی از تمامی مشترکان خانگی و تجاری که از موتورخانه مرکزی به منظور گرمایش استفاده می‌کنند درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

کد خبر: ۴۸٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha