۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
سود هر سهم «سشمال» افزایش اندکی داشت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم «سشمال» افزایش اندکی داشت

شرکت سیمان شمال در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳۴۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۹۲ درصد اعلام شده بود، از افزایش ۱۷ در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سیمان شمال با سرمایه یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سیمان شمال در دوره یاد شده، مبلغ ۴۴۱ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۴۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۷ درصدی برخوردار است.

یادآوری می‌شود سشمال در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۹۲ ریال و سود خالص را ۳۱۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، شرکت سیمان شمال دلایل تغییرات اطلاعات واقعی دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد:

افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران به میزان ۲۰ درصد از مبلغ یک هزار و ۷۸ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۲۹۰ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال، در مهر ماه ۱۳۹۹ به ثبت رسیده است.

کد خبر: ۴۸٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha