۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
تکمیل مطالعات محور کاشان- برزک با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال
رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان عنوان کرد؛

تکمیل مطالعات محور کاشان- برزک با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال

کاشان - آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از مطالعات محور کاشان-برزک و تکمیل اطلاعات محور موجود برای ساخت خبر داد و تصریح کرد: به این منظور مطالعات لازم با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال انجام شد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه سهمیه کاشان در طرح ملی اقدام مسکن از ۵۰۰ واحد به بیش از سه هزار واحد افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: این افزایش ۶ برابری با توجه به حجم بالای متقاضیان در کاشان انجام شده است.

وی با اشاره به احداث رصدخانه ملی ایران در شهر کامو ابراز داشت: برای طرح توسعه این پروژه ملی که یکی از بزرگترین و مجهزترین رصدخانه های خاورمیانه است، سه هکتار زمین واگذار شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان همچنین از مطالعات محور کاشان-برزک و تکمیل اطلاعات محور موجود برای ساخت خبر داد و تصریح کرد: به این منظور مطالعات لازم با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال انجام شد.

رفع خطر نقطه حادثه خیز سه راهی سالیان و پل سعدآباد
وی همچنین از رفع خطر نقطه حادثه خیز سه راهی سالیان و پل سعدآباد در محور برزک خبر داد و خاطرنشان کرد: کارهای مطالعاتی و نقشه برداری به این منظور انجام شده است و فعالیت اجرایی به زودی انجام می شود.

آراسته با اشاره به آسفالت جاده ندامتگاه جدیدالتاسیس کاشان در روستای یزدل بیان داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

کد خبر: ۴۸٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha