۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
مشکل اضافه تناژ در جاده‌های زنجان حل شود
استاندار زنجان:

مشکل اضافه تناژ در جاده‌های زنجان حل شود

زنجان- استاندار زنجان به حل مشکل اضافه تناژ در جاده‌های استان زنجان اشاره  کرد و گفت: حل این مشکل از سوی سازمان صمت مورد توجه قرار گیرد و باید شرکت‌هایی که اقدام به بارگیری اضافی می‌کنند مورد مواخذه قرار بگیرند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه کمیته ایمنی راه‌های استان در محل استانداری زنجان، بر لزوم ضرورت حل مشکلات جاده‌ای استان  زنجان تاکید کرد و گفت: مشکل حوزه انتظامی قیدار به همدان به استاندار همدان اطلاع داده خواهد شد. 

وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی درست، تصادفات برون‌شهری و دورن‌شهری و متوفیان آن‌ها کاهش یابد، اظهار کرد: سیستم حمل و نقل، رانندگان، مردم، زیرساخت‌های جاده‌ای و سامانه‌های الکترونیکی در یک زنجیره می‌توانند در وقوع تصادفات نقش ایفا کنند. 

استاندار زنجان، گفت: باید جلسات ایمنی راه‌های استان به صورت منظم برگزار شود و اعضای جلسه تحلیل لازم از آمار داشته باشند. 

حقیقی بر لزوم ضرورت تشکیل کمیته شهرستانی ایمنی راه‌ها در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید جلسه استانی به صورت مشترک با هشت شهرستان و با سیاست واحدی برگزار شود. 

وی بر لزوم کنترل راه‌ها از طریق سیستم‌های مکانیزه در استان زنجان تاکید قرار داد و گفت: مشارکت مردم در برقراری ایمنی ضروری است و این مهم در کاهش تصادفات هم موثر است. 

استاندار زنجان، به حل مشکل اضافه تناژ در جاده‌های استان زنجان اشاره  کردو  یادآور شد: حل این مشکل از سوی سازمان صمت مورد توجه قرار گیرد و باید شرکت‌هایی که اقدام به بارگیری اضافی می‌کنند مورد مواخذه قرار بگیرند. 

کد خبر: ۴۸٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha