۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
 اعتبارات پروژه های ویژه فجر در مازندران ۲ برابر شده است
معاون استاندار مازندران:

اعتبارات پروژه های ویژه فجر در مازندران ۲ برابر شده است

آمل -معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اعتبارات پروژه های دهه فجر در استان نسبت به سال قبل دو برابر شده و به حدود دو هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان معاون استاندار مازندران عصر شنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر در آمل با بیان اینکه در سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر پروژه به بهره برداری رسید، افزود: سال گذشته هزار میلیارد تومان اعتبار برای افتتاحیه داشتیم که این میزان در سال جاری به بیش از هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان افزایش داشته است‌.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه شهرستان آمل رتبه اول تعداد پروژه ها را در استان را دارد، افزود: آمل پتانسیل بالایی را دارد و به عنوان پیشانی استان از مسیر محور هراز است‌.

وی اظهار داشت: از مسیر محور هراز آمل اولین شهر ورودی استان است که باید توجه ویژه‌ای به این شهرستان‌ شود تا توسعه و تعالی را رقم بخورد.

در هشتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان آمل پنج پروژه اعم از بازار روز بنفشه شهرداری آمل، خوابگاه ورزشی خوش‌سیما، آب شرب روستای آهنگرکلا، سالن ورزشی روستای شرمکلا و راه روستایی شهنه‌کلا با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۴٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha