۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
مجلس وقت خود را بر روی ثبات اقتصادی بگذارد
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

مجلس وقت خود را بر روی ثبات اقتصادی بگذارد

پاک فطرت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در تذکری شفاهی از هیات رئیسه مجلس خواست که وقت مجلس را بر روی ثبات اقتصادی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم قرار دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا پاک فطرت در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: بعد از تعطیلات صحن علنی زمانی که دستور کار صحن مشاهده شد بسیار تعجب کرده که مشکل امروز کشور چیست. راه حل آن چه می باشد آیا مردم غیر از نمایندگان پناهگاهی دارند؟

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهاد بنده به هیات رئیسه این است که طوری مجلس را هدایت کنند که به مشکلات اساسی مردم رسیدگی شود چرا که مشکلات اصلی مردم عدم ثبات اقتصادی در بازار است، امروز فقرا در حال ضعیف تر شدن و تولیدکنندگان در حال ناامید شدن هستند لذا پیشنهاد می کنم که این طرح های دو فوریت کم بازده را مجلس کنار بگذارد.

وی افزود: امروز دعوت از رئیس جمهور به مجلس بسیار ضروری بوده و باید رئیس جمهور به قسمی که یاد کرده پاسخگو باشد چرا که ما اگر بتوانیم قیمت ها را تا حدودی ثابت نگه داشته و قیمت ارز، خودرو، فولاد و مابقی اجناس را کنترل کنیم و همچنین بتوانیم بر بورس کنترل داشته و چندین قانون در خصوص تسهیل فضای کسب وکار تصویب کنیم بتوانیم ثبات را به اقتصاد کشور برگردانیم اما متاسفانه دولت در این خصوص انفعال دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: مجلس دقت خود را بر روی ثبات اقتصادی بگذارد و با دولت اتمام حجت کند اگر دولت توانایی حل مشکلات را ندارد بنابر قانون با آن ها برخورد شود لذا مجلس باید در این برهه حساس از قدرت قانونی خود استفاده کند.

کد خبر: ۴۸٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha