۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
 بازارچه زیتون در زنجان راه اندازی شود
استاندار زنجان:

بازارچه زیتون در زنجان راه اندازی شود

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم راه اندازی بازارچه عرضه و فروش محصولات زیتون در زنجان تاکید کرد و گفت: ما به دنبال ایجاد مرکز لجستیک در استان هستیم. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه درجلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان، گفت: بازارچه عرضه و فروش محصولات زیتون در استان زنجان راه اندازی شود. 

وی با بیان اینکه  راه اندازی بازارچه زیتون به یک باره انجام نمی‌شود، اظهار کرد: بحث پازل به پازل باید انجام شود که یکی از پازل‌های کوچک آن راه اندازی بازارچه عرضه زیتون و فرآورده‌های آن است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه ۴۰ درصد روغن زیتون کشور در زنجان تولید می‌شود، گفت: راه اندازی بازارچه عرضه زیتون حق مردم استان زنجان است. 

حقیقی به طرح ایجاد باغ‌های زیتون در اراضی شیب دار طارم اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز این طرح در زمینه برق تامین  شده و مشکل آب هم حل می شود. 

وی با بیان اینکه شهرستان طارم در تولید زیتون در کشور سرآمد است، ابراز داشت: برای توسعه باغات زیتون باید مسئولان ذی ربط همکاری کنند.

استاندار زنجان بر لزوم برگزاری مرتب جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: این جلسه باید مستمر تشکیل شود. 

حقیقی افزود: تخصصی شدن محورهای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در استان مورد توجه قرار گیرد و در برگزاری این جلسه به دنبال کارهای نمایشی نیستم. 

وی با بیان اینکه استان زنجان در خصوص کرونا وضعیت بدی دارد، افزود: شهروندان باید از تجمع جلوگیری کرده و نسبت به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مشارکت کنند. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه با مخلان سلامت عمومی جامعه برخورد خواهد شد، گفت: در برابر رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی اقدام قانونی می کنیم. 

کد خبر: ۴۸٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha