۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
اولویت مجلس حل مشکلات معیشتی مردم با اصلاح ساختار اقتصادی است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

اولویت مجلس حل مشکلات معیشتی مردم با اصلاح ساختار اقتصادی است

اردبیل - نظری، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به‌ دنبال حل مشکلات معیشتی مردم با اصلاح ساختار اقتصادی هستیم چرا که حل مشکلات مردم باید در اولویت باشد.

سید غنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای حل مشکلات معیشتی و دغدغه‌های بحق مردمی، مجلس درصدد است تا این مشکلات و موانع را از سر راه برداشته و برای حل این موارد چاره‌اندیشی کند چرا که این موضوع در حال حاضر از اولویت اساسی برخوردار است.

وی با اشاره به این که اجرای عدالت و کنار گذاشتن محرومیت از اولویت‌های اساسی ما است و در این زمینه درصدد هستیم با اصلاح ساختار اقتصادی مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و برای حل دغدغه‌های مردم آن طور که باید و شاید ورود پیدا کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس باید با اهتمام و تلاش جدی به دنبال حل مشکلات مردم باشد و هر چه سریع‌تر به داد مردم برسد و در این زمینه هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نیست چرا که هدف از تشکیل مجلس رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات مردم است.

نظری‌خانقاه ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از مردم زیرتحمیل و فشارهای اقتصادی قرار دارند و این موضوع قابل قبول نیست چرا که باید برای حل مشکلات مردم راهکار اساسی ارائه شود تا بیشتر از این شاهد بحرانی‌تر شدن وضعیت موجود نباشیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر این که مشکلات معیشتی گریبانگیر مردم شده آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها نیز از عواملی است که برای ما مشکل ایجاد کرده است که باید در تمامی این موارد برنامه‌های خوبی ارائه شود تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

کد خبر: ۴۸٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha