۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
شستا در مشگین شهر سرمایه‌گذاری می‌کند
فرماندار مشگین شهر:

شستا در مشگین شهر سرمایه‌گذاری می‌کند

اردبیل- فرماندار مشگین شهر از سرمایه گذاری شستا در این شهرستان خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و معدنی خواهد بود.

به گزارش بازار، اکبر صمدی پنج شنبه شب در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و محمود عباس زاده نماینده مردم مشگین شهر عنوان کرد: مشگین شهر در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری از پتانسیل های بالقوه‌ای برای سرمایه گذاری برخوردار است ولی علیرغم داشتن این استعدادهای بالقوه به علت عدم سرمایه‌گذاری کلان دولتی و شبه دولتی بالاترین نرخ بیکاری استان اردبیل را دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از شرکت شستا انتظار داریم در خصوص سرمایه گذاری کلان و ایجاد اشتغال پایدار با احداث مجتمع های بزرگ و پیشرفته در حوزه های دامپروری، سردخانه مدرن و سایر کارخانجات در حوزه صنایع تبدیلی میوه و همچنین با سرمایه گذاری در پهنه معدنی شهرستان که از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است اقدام کنند.

فرماندار مشگین شهر ابراز کرد: در حوزه گردشگری شهرستان مشگین شهر پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد ویژگی های منحصر بفرد این شهرستان در این حوزه بی نظیر است. وجود آثار تاریخی همچون شهر یئری و جاذبه های طبیعی از سبلان گرفته تا جنگل ها و دریاچه های مختلف این شهر را به نگین گردشگری شمالغرب کشور تبدیل کرده است.

در ادامه این نشست رضوانی‌فر مدیر عامل شستا گفت: عدد سرمایه گذاری شرکت شستا بزرگ خواهد بود به‌طوریکه با این اقدام، بیکاری در این شهرستان به شدت کاهش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: به شدت علاقمند هستیم تا در حوزه معدن و صنایع فرآوری پایین دستی آن در مشگین شهر سرمایه گذاری کنیم زیرا این شهرستان پتانسیل بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف به خصوص معدن برای سرمایه گذاری دارد.

کد خبر: ۴۷٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha