۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان ساخته می‌شود
مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان ساخته می‌شود

تبریز- مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عقد تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن کارگران و بازنشستگان کارگری خبر داد و گفت: طبق این تفاهم‌نامه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در مدت سه سال برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران ساخته می‌شود.

به گزارش بازار، فرزاد یوسفی در نشستی با فرماندار میانه اعلام کرد: علاوه بر تسهیلات وزارت راه و شهرسازی، تسهیلات ویژه‌ای هم از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وجود ۱۴ هزار تشکل صنفی کارگری در کشور،  خواستار استفاده شهرستان میانه و استان آذربایجان شرقی در جهت اخذ سهمیه و بهره گیری از ظرفیت تشکلها در ساخت و سازها شد.

فرماندار ویژه میانه هم در این دیدار اعلام کرد: از تمامی طرح های حامی قشر کارگری استقبال می کنیم.

محمدرضا مشایخی حمایت و پشتیبانی از قشر زحمتکش کارگران را سبب ایجاد انگیزه و روحیه امید و نشاط همچنین گشایش در امور آنان دانست و گفت: وجود تشکلهای صنفی در حمایت از قشرها و صنوف مختلف موجب اخذ امتیازات بزرگ برای شهرستان می شود .

بر اساس تفاهمنامه ای که میان محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید، بزودی ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مناسب و مقرون به صرفه برای کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران در شهرهای مختلف آغاز می شود.

کد خبر: ۴۷٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha