۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
۱۱۶ تن گوشت منجمد گوساله در استان سمنان توزیع شد
رئیس صنعت معدن و تجارت سمنان:

۱۱۶ تن گوشت منجمد گوساله در استان سمنان توزیع شد

سمنان- تشنه دل، رئیس صنعت معدن و تجارت سمنان درباره تامین بازار کالاهای اساسی در زنجیره تنظیم بازار، گفت: ۱۱۶ تن گوشت منجمد گوساله در استان توزیع شده است.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به تنظیم بازار و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم، بیان کرد: از روز گذشته ۱۱۶ تن گوشت گوساله منجمد برای رفع نیاز بخشی از بازار استان سمنان توسط عاملان فروش، عرضه شده است.

وی با اشاره به توزیع ۳۹۴ تن مرغ منجمد در سطح استان، افزود: در کنار توزیع این محصول سه هزار و ۲۵۰ تن مرغ گرم کشتار نیز با قیمت دولتی در سطح استان سمنان توزیع شده است.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه این عرضه اقلام مورد نیاز مردم در تنظیم بازار به قیمت دولتی بوده و مردم بهترین ناظران برای مقابله با فروش با قیمت بالاتر هستند، تاکید کرد: مردم باید با سامانه ۱۲۴ تخلفات اصناف را در میان بگذارند.

تشنه دل با بیان اینکه هفت هزار و ۲۸۸ تن شکر نیز در سطح استان توزیع شد، تاکید کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مسئول توزیع شکر دولتی هستند.

وی با بیان اینکه توزیع اقلام اساسی به منظور تنظیم بازار و رفع نیاز مردم در سطح استان سمنان ادامه دارد، گفت: مردم می‌توانند نیازهای خودشان را با قیمت مصوب دولتی تهیه کنند.

کد خبر: ۴۷٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha