۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
عرضه اولیه دیگر در راه بورس

عرضه اولیه دیگر در راه بورس

جدیدترین عرضه اولیه بازار سرمایه، دوشنبه ۲۱ بهمن با ورود شرکت توسعه مالی مهر آیندگان به بازار دوم فرابورس ایران انجام خواهد شد.

به گزارش بازار، چهاردهمین عرضه اولیه سال ۹۸ فرابورس ایران، دوشنبه ۲۱ بهمن به روش ثبت سفارش در معرض خرید عموم قرار می‌گیرد و به این ترتیب ۵ درصد از سهام شرکت توسعه مالی مهر آیندگان با نماد «ومهان» در دامنه قیمتی ۵۱۵۰ تا ۵۶۲۵ ریال در بازار دوم فرابورس به فروش خواهد رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، این شرکت در گروه سرمایه‌گذاری‌ها قرار دارد و بر اساس امیدنامه آن، موضوع اصلی فعالیتش سرمایه‌گذاری در سهام، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها، سرمایه‌گذاری در مسکوکات و سایر دارایی‌ها و همچنین ارائه خدمات مرتبط با بازار اوراق بهادار عنوان شده است.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران، قرار است که ۵۰۰ میلیون سهم از سهام این شرکت به روش ثبت سفارش عرضه اولیه شود که حداکثر سهام قابل خریداری توسط خریداران حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم در نظر گرفته شده و شرکت کارگزاری خبرگان سهام نیز مدیریت عرضه را بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است که از ابتدای بهمن تاکنون پس از دو شرکت ذوب روی اصفهان و نیز کلر پارس، این سومین شرکتی است که عرضه اولیه آن در فرابورس انجام می‌شود. همچنین از ۱۳ شرکتی که در سال جاری در بازار فرابورس عرضه اولیه شده‌اند، یک شرکت به روش حراج در بازار SME و دو شرکت به روش گشایش نماد عرضه شده‌اند و عرضه سایر شرکت‌ها به روش ثبت سفارش بوده است.

کد خبر: ۴٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha