۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
سهامدار اصلی ماشین‌سازی تبریز سازمان ایدرو است
استاندار آذربایجان شرقی:

سهامدار اصلی ماشین‌سازی تبریز سازمان ایدرو است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق رای هیات داوری سهامدار اصلی شرکت ماشین‌سازی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع(ایدرو) خواهد بود و هیچ‌گونه نگرانی از بابت تداوم سردرگمی و بلاتکلیفی شرکت وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی اظهار کرد: اخیرا هیات داوری تشکیل جلسه داده و خلع ید صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت ماشین سازی و واگذاری شرکت به ایدرو قطعی شده ولی هنوز این رای به صورت کتبی ابلاغ نشده و همه منتظر ابلاغ نظر هیات داوری هستیم.

پورمحمدی ابراز داشت: بنده با مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع صحبت کرده‌ام که حتما کارخانه را تحویل بگیرند و هیات مدیره و مدیر عامل را در اسرع وقت تعیین کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: باتوجه به تغییراتی که در وزارت صمت انجام گرفته فرایند انتقال ماشین سازی کمی دچار تاخیر است و به کندی پیش می‌رود؛ ولی مطمئنا طی روزهای آینده هیات داوری خواستار رسیدگی به موارد خواهد شد.

وی در ارتباط با طرح موضوع واگذاری ماشین‌سازی به شستا ابراز داشت: چنین چیزی نخواهد شد؛ البته مصوبه‌ای مبنی بر واگذاری ۳۵ درصد سهام شرکت به شستا وجود دارد که هنوز کتبا ابلاغ نشده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر واگذاری ماشین سازی به ایدرو ۱۰۰ درصد قطعیت یافته و سهامدار اصلی شرکت ایدرو خواهد بود و هیچگونه نگرانی از بابت تدوام سردرگمی و بلاتکلیفی شرکت وجود ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: بالاخره مسائل اداری مثل ثبت هیات مدیره و تعیین مدیرعامل وجود دارد؛ امیدواریم طی روزهای آتی شرکت را تحویل بگیرند و به سرعت نواقص و نارسایی‌ها را برطرف کنند.

کد خبر: ۴۷٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha