۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
 جشن رونق تولید در مازندران برگزار شد
همزمان با دهه فجر؛

جشن رونق تولید در مازندران برگزار شد

ساری - جشن رونق تولید و همایش اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی با حضور مسئولان همزمان با دهه فجر در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، جشن رونق تولید با عنوان همایش اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی با حضور مسئولان استانی با هدف تقدیر از واحدهای تولیدی فعال و واحدهای راکدی که به چرخه تولید بازگشتند، در ساری برگزار شد.

در این همایش از مدیران کارخانه های فولادسازان امیرآباد، مروارید خزر، ساریس شمال، شرکت گچ مازندران، پرناز طیور، پارس کروم خزر، نکا چوب،پرتودانه خزر،جنگل سرخ مازندران، آجر ماشینی زرین دلیران نکا، گروه صنعتی سادکو، گروه صنعتی تبر فولاد،سیم و کابل آمل، پویا آیش، آمل مواد از جمله واحدهایی بودند که در این همایش تقدیر شدند.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به رشد صنعتی و وضعیت آن در استان اظهار داشت: در خصوص جوازهای تاسیس ۱۹ درصد و سرمایه گذاری در این بخش ۶۳ درصد رشد را در سال جاری مواجه بودیم و میزان اشتغال نیز پنج درصد افزوده شده است.

وی با بیان اینکه از نظر میزان سرمایه گذاری در حوزه پروانه های بهره برداری صنعتی ۱۶۵ درصد رشد را شاهد هستیم، توسعه تولید، توسعه صادرات غیرنفتی، بهبود فضای کسب و کار، توسعه صنایع معادن و فراوری، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیکی را از مهمترین برنامه ها برای رونق تولید بیان کرد.

بیش از دو هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در مازندران فعالیت دارند.

کد خبر: ۴٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha